2010/09/10

yaşlılık belirtileri bunlar!

gökyüzünün aydınlanmasına sayılı dakikalar kala.yatakta dönüp durmuş televizyona bakıp uykusunun gelmesini bekleyen bir ihtiyardım.daha öncede gördüğüm bir kareyi yine gördüm tepkilerimse birbirinden çok farklıydı.yaşlanıyorum... bu sebeptendir kontrol etmekte güçlük çekiyorum kendimi.yaşlandıkça salarmış ya kendini insan sanırım öyle...
sadece 1 saat.. tüm hayatımızı nasıl değiştiriyor.
bişeyleri yapmak için artık çok geçken siz siz olun yapın bişeyler.belki faydasız olacaktır yine de yapın bişeyler.son dakikayı beklemeyin hayatınız için.
-yıprandığımızdan mı başkalarına yaptığımız ?
-sevmek mi bizim zorumuza giden?
-imkansız mı hayallerimiz ?
-isteklerimiz olmadığından mı bu gereksiz öfkemiz?
soruların cevapları kendimizden başkasında değil..
e yaşlanıyorum demiştim..

5 yorum: