2010/09/16

iç ses dış ses

kendime az önce damla sakızlı türk kahvesi yaptım pek bi beğeniyorum bu aralar.köpüksüz olması benim beceriksizliğim olsada tadı hoş.deniz feneri mumluğumu yaktım uzun uğraşlar sonucunda.koca evde çakmak bulamadım kimse sigara içmeyince tek tük oluyor. onuda kaybetmişiz.he mum falan dedim ya duygusal kıvama gelmedim. sadece deniz feneri hep ışıklı olmalı pek bi güzel pek bi huzur veriyor bana..
gerçi ruhumun o melankoli havası hep var içten içe onuda inkar edemem...
off şuan neil young çaldı güzel bir mızıka sesiyle geldi... tam da bi fenerde yaşama düşüncesi yine beynimde yayılmışken... bu arada kasabamda bi mavi bisiklet dolaşıyor keşke benim olsa diye hayıflanıyorum devamlı.. he size güzel gelmeyebilir böyle kocaman direksiyonu var hemde küflü,maviside sonradan boyamayla olmuş ama o benim olsa ne güzel olurdu...geçen gün durdurdum nerden aldınız bunu diye.sanki benimde çalmışlar edasındayım.''babama arkadaşı vermiş bende boyadım ''dedi.bunun bide pembesi vardı satmıyomusunuz siz bunları dedim.''YOK'' dedi bunlardan bulursanız banada haber verin dedim.ısrarla satın diye baktım yüzüne sonra hüzünle çektim gittim arkasından bakmakla yetindim. ahh benim olsaydı daha ne hatıralar eklerdik sepetimize.zaten bisiklet dediğinin kocaman direksiyonu olur bikere.
bide az önce bi şarkı dinledim PuCCaa nın günaydın şarkılarından pek bi güzeldi.sevdim MUTLU oldum... yıh yıh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder