2010/09/04

! durdu(m)

gün güzelliklere gebe...
ruh tazelenirken ,
masmavi bir gökyüzü bakıyor yüzüme...
pamuk gibi yanakları var bulutlardan.
güneşiyle gülümsüyor ...
gözlerim kamaşıyor güzelliğinden.
denize bakıyor o gözleriyle
masmavi oluveriyor koca sular...
birden dalgalanıyor deniz.
o an aklıma geliyorsun,
biraz merakla anıyorum seni...
güneş sanada gülümsüyor
hayatın güzellikleri doğurmakta.
ışığınla aydınlanıyor içim...
yürümeye başlıyorum
bir rüzgar gülünün yakınından geçiyorum
aklıma geliyorsun.
içim ürperiyor...
koşmaya başlıyorum bu sefer.
bir ses duyuyorum...
aklıma geliyorsun.
tınısından...
nefesim kesiliyor
o an bir karga yaklaşıyor,
çıplak ayaklarımın yakınına...
aklıma geliyorsun.
usul usul gelişinden...
birden koşmayı kesiyorum.
derin bir nefes alıp,
öylece ardıma bakmadan duruyorum.
biliyorum ordasın.
bakmasamda görebilirim seni...
yinede kafamı çevirmiyorum
artık kıpırdamam yerimden.

...aklıma geliyorsun
yerli yersiz.
aklımdan gidiyorsun
zamanlı zamansız.
biliyorum bir yerde
bir zamanda
aklıma geleceksin
gelme!
durdum ben
koşmaya mecalim yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder