2010/09/12

ç.o.r.a.p dediki;

dünyaya gelişim bir sebepti
sebepler doğururdu arzuları...
tüm hatları ortaya çıkaran
bi o kadarda gizleyendim...
kendimlemiydi bu çelişen duygularım!
her ruhta farklı can bulurken
istedikleri hatlara büründüm...
renklerimi soldurup tekrar doğdum.
bazense renklerden arınan beyaz sayfalar açtım
katlanmanın zor olduğu anlardan geçtim...
kirlerle mücadele ederken
farkında olmadan kirlendim.
an geldi çıkarıldığım köşede toz kapladım
ta ki ummadığım bir anda bir el beni bulana dek...
bazen temizliği gösterdim vücudumda
bazense tüm kirlerinizi ortaya serdim.
görünmeyen kusurlarınızı ,
dayanılması güç kokularla yaydım etrafa...
küçük pencerelerden nanikler yaparken
yüzünüzü görmeliydiniz...

bir çorabın intikamımıydı yaptıklarım
sizi utandırmakmıydı istediğim
yaradılış sebebim bile meçhulken
bi yandan alsamda hırsla intikamı
dayanamaz sararken sıkıca
tüm sevgimle ısıtırım ayaklarınızı...

2 yorum: