2010/06/08

sineğin oyunu

herkesin aksine evet seninle oynayacağım...
tüm bedeninde gezintilere çıkacağım
verdiğim bu rahatsızlığı hissedeceksin
huzuru bulduğunu sandığın
en muhteşem anlarında gireceğim hayatına
uykunun en tatlı yerinde,
hoşuna gitmeyen bir sesle
rüyalarını kesip atacağım.
en sevdiğin yemekten mahrum ederken,
kıs kıs gülüşlerimi duymanı isterdim...
zaman zaman aynı biradan alınan yudumlar
izlemekten keyf alınan filmler...
affetmemi kolaylaştırmayacak.
bi gece duyduğum anahtar tıkırtısı
beklenenin geldiği mutluluğu
yalnızlığın son buluşu.
aklımdan silinmeyen karelerin
tenine dokunan yabancı bir el...
ve bugün sona erecek tüm acılar
her karesini bildiğim bedeninde
son defa usul usul geziniyorum
kokunun değişmesi iyice hızlandırıyor geleni
cesaretim artıyor...
yaklaşmıştım sona istediğimde buydu.
geçmişten kalma bir gazeteydi elindeki
mutlu olduğumu saklayamam
geçmişin güzelliğinde sona geliyorduk
...
duvarda kalmış kaskatı koyu leke
gazeteden akan bir damla...
bu anı belkide anımsamayacaksın.
yinede hayatından silinmeyecek bu leke
ben giderken bu yaşamdan,
seni ölümümle lanetleyen bir oyun başlattım...
acıların başladığında sen anlamayacaksın ama
hayat beni sana hatırlatmaya başlayacak...
...içinde kim olduğu belirsiz bir çığlık
artık çok geç...

3 yorum:

  1. yine msnden belirtmiştim ama vızıltı etmeden geçmiyim dedim. harika olmuş hatun.sınavda başarılar. :) sabahlıcaz ama çoğaldık lan.

    YanıtlaSil
  2. sen ciddi ciddi cok güzel yazıyorsun yasemin,hayal gücüne şapka çıkartıyorum,sevgiler,öpücükler:)

    YanıtlaSil
  3. saolun kediciklerr öle ara ara estikçe karalıyorum işte bişiler seviyorsunuz o zaman pek bi hoşumada gidiyor =)
    damla kaldım bence çok kolay olan malzeme sınavından bütlerle bütünleşicem artık temmuzda

    YanıtlaSil