2010/06/03

mutluluk kokusu geliyor

müzik kutusundan gelen ses
minik balerinin başı dönmüyor mu?
hava ne güzel bugün.
perdelerden süzülen güneş
ruhuma kadar yolladı sıcaklığını...
ılık ılık akıyor damalarımda mutluluk
hanımelleri ne güzel kokuyor
çektim içime iyice...
çaydanlığım kahvaltı çanlarını çaldı.
ekmekleri kızartma vakti.
bu kokuyu seviyorum
ekmekle tereyağının aşkını izleyip
belki banada bulaşır diye
koca bir ısırık aldım ve
çayımla damağımı mutluluğa yaklaştırdım.
ayaklarımı uzattım
gelinle damadın küre aşkına bakıyorum
gözümü kırpmadan...
sulu kara rağmen soğumuyor kalpleri
mutlu oldukları belli
nasılda güzel gülüyorlar
bende onlara gülümsüyorum
küçük bir iç çekişle...
sonra seni düşünüyorum..
özledim..
sen özledin mi beni?
derken birden vazgeçiyorum...
yanıtını bildiğim sorudan.
kalksam iyi olacak.
bisikletimle bir fener ziyareti yapmak için
güzel bir gün onu farkettim.

4 yorum:

  1. hayıırrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!abanadamısınnnnn hayır sadece bi yazı olsun daha gitmemiş ol:)

    YanıtlaSil
  2. daha deil ama çok uzakta deil:)

    YanıtlaSil
  3. alıp götürdün beni uzaklaraaa:)

    YanıtlaSil
  4. hepimiz o uzaklardayız aslında bebeyim ;)

    YanıtlaSil