2010/06/15

ceza var bu bloga!

bir insanı soğutanlar listesine girdim
bilerek isteyerek yaptım
engel olmaya çabalayabilirdim
olmak istemedim.
hoşuma mı gitti hayır
ama söylemek istedim
tutmak gereksiz geldi
üstüne onun haklılığı
zaman zaman daha ağırdı terazide
kendime yapılmasından hoşlanmadığım birşeyi
bugün birine yaptım
bunu daha öncede yapmıştım,başka birilerine.
bi çimdikte olsa kendime gelmemde etkiliydi
artık bir ceza vakti geldi
sanırım bi süre blogumda yazılar yazmıcam
ne kadar dayanabilirim bilmesemde


artık;
bu insanın yani benim
takıklığından vazgeçmeyi
burnunu sokmamayı
umrudışı konularda sessiz kalmayı
çoktan öğrenmeliydi ama geçte olsa
öğrenmesi gerekli.

6 yorum:

  1. bi süre ara verdik diyelim kuzum yenilenip tekrar karşınıza geçicem =)

    YanıtlaSil
  2. ala ala bi damla,bi sen noluyo size bakiyim:) bi önceki yazında pek bi isyankardın hayırdır kuzuum:)

    YanıtlaSil
  3. o öle anlık bişe.isyan deildi aslında ama isyanmış gibi durdu =) yaz sıcaktır bunaltıcıdır geliyor insanlara böle med cezirler kedicikk =)

    YanıtlaSil
  4. güzel yazmışsın ama sevdim ben:) ahh sıcak sen birde burda yaşa sıcagı:((

    YanıtlaSil
  5. saolasın =) evet ya orası daha sıcaktır ama dayan az kaldı gelmene =)

    YanıtlaSil