2010/05/02

üçüncü kuyruğun can çekişleri!


evet siz!
üç kuyruk silahşörleri!
üçüncü kuyruğa eziyet ediyorsunuz!
bensiz baileys içip,ecoda keyf yaptınız
sonra bunu bana anlattınız !!!
içim acıdı,ruhumda tamiri zor yaralar açıldı.
kendimi cam kırıkları içinde buldum.
arada yaşanmamış çocukluktan sonra,
yeni gelen kuyruğa alışamadınız
oysa nasıl masumca gelmişti size
savunmasızdı tek istediği bir damlacık sevgi
tamam tamam bir damlacık baileys
şimdi ise sizi mutluluğa kavuşturup gidiyorum
yani gitmek zorunda kaldım yoksa daha çektirirdim.

...özleyin!geldiğimde zıplayın yoksa
keserimm uleyyyyn kuyruğumuu!
''...kuyruğumuza intihar eyledik diyip üstüne
41 yaşındaysanız kanser olmak güzel diye çığlık atarsınız...''
gerçi son dizelerim bana boş baileys şişeside attırabilir
ama olsun çilemse çekerim kaderimse içerim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder