2010/05/07

parmaklıklar ardında :)

yangın merdiveninde net keyfi yapıyorum.aslında huzurluyum.sonra bakıyorum etrafım parmaklıklarla kaplı,onların arasından bakıyorum... tel örgülerle kaplı bir bahçeye kurulmuş bi binadayım...her 10 tel arasında ışıklar var sanırım kaçan olursa diye ama biz nerdeydik okumaya mı gelmiştik heyyy suç mu işledik bilmeden de hapishaneye girdik.. görevli geçiyor arada yanımdan üniformalı..
ürküyorum...
sonra diğer tellerin arkasından bakıyorum... büyük binalar var çok fazla ışık var o tarafta.. ordan yıldızlar gözükmez.. savaş mı var? gecenin bu saatinde bu kadar gündüz gibi her yer ışıklı, herkes tetikte..ruhum sıkılmaya başladı sanırım...söndürün şu ışıkları migrenim artıyor.gözlerim kızardı... tek istediğim yıldızları görmek.
aslında ruhumda mikrop kapmış yaralar var onları arındırmam gerek biraz alkol alabilir miyim?
... geceleri daha çok severim gündüzlerden,
karanlık değildirki görmemi engelleyen
aydınlıkta daha bir kör olurum aslında
gözümü alır ışıklarınız,seçemem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder