2011/12/13


zeytiin hanımefendi ev arkadaşımın kızı ama benimde kızımdır kendileri...herkes beyaz tavşanları alırken zeytini kimse istememiş köşelerde kalmış.arkadaşım onu o kuytusundan çıkarıp evimizin kara prensesi yaptı ve benimde evcil hayvan serüvenim başlamış oldu. o olmasa benim aklıma gelmezdi davşan beslemek çünkü ben bir apartman çocuğu olarak hayvanlardan uzak yetiştirildim.dokunma,yaklaşma cümleleriyle tırsık bir çocuk oldum.birkaç kuş besleme ve civciv alıp onlarında horoz çıkması sonucunda ise  bu konuyla ilişiğim kesilmişti.kedilerle aramın düzelmesi yeni ancak eve bir kedi almayı deli gibi istesemde birinin daha bunu isteyip zaman zaman bana kol kanat germesi gerekir.gelelim zeytine.o minicik,tefecik bir zeytin ezmesi.başlarda kendisini istemediğim doğrudur çünkü o sıra kedi girişimlerim vardı fakat kendisi o kadar şapsalki sevmemek elde değil,yinede yahni diyorumki arada haddini bilsin. fakat kime diyorum, acaba umrunda değil dünya hopp şşşhhtt bütün seslenme şekillerini denesemde ona ulaşmak imkansız gibi.kafası nereye eserse oraya. sadece arada avucumda uyuşup kalıyo.hatta yazarken kendisi bilgisayarın üzerinde zıplayıp,bi tur dolaşıp bi pıt bıraktı valla.
ayrı bir zaman ayırıp onunla deli gibi eğleniyorum ne yalan söyliyim iyi geldi hayatıma.
zeytin iyiki geldin kız evimize:)

7 yorum:

  1. AYYİİ! ÇOK SEVİMLİ YAAA!evde tavşan beslemek zor olsada sesizler ben severim..emanet anne olarak bakp,kazayla iki ölüme neden olmuşluğum ve leyla gibi üzüldüğüm olmuştur..Ama yine de canlıları seviyorum..:)) ZEYTİN tanıştığıma memnun oldum!!

    YanıtlaSil
  2. aman aman ben öldürmiyim.çok alıştım bide sonra suçluluk ağır gelir:)

    YanıtlaSil
  3. yOK YAZIN SICAK BALKONDA AZICIK GÜNEŞLENSİNLER DEDİM..AMA SICAĞA
    GELMİYORLARMIŞ MEĞER..:/

    YanıtlaSil
  4. :)) bir arkadaşımda su kaplumbağalarını kurutmuştu çok tanıdık geldi bu=)

    YanıtlaSil
  5. bir ara kuzenlerim beslemişti.Bakımı oldukça zor.Ama çok sevimliler.

    YanıtlaSil
  6. çok tatlıymış ki! ben de besledim baya bi. ama beyazlarından. barbie evimde yaşıyorlardı oyuncaklarımla beraber. ama sonra baş edemez oldum, herşeyi kemirmeye başladılar (mouselar, kablolar, nevresimler...) ve artık benle değiller başka anneler buldular kendilerine ;/

    YanıtlaSil
  7. biz kafeste tutup ara ara çıkarıyoruz ama biraz daha büyüyünce bir çiftliğe verme durumu var bizdede.hem ona hem bize eziyet olmasın mutlu mutluyken:)

    YanıtlaSil