2011/12/06

deli gün!

yere yakın çuvallarda duran pirinçlere takıldı gözüm
sarı sayfalı bakkal defteri
tadına doymadığım bir çikolata markası
tek tek anımsattı kendini...
kendime gelip birkaç şey alıyorum.
ardından çıkıp yoluma devam ediyorum
elimdeki poşetlerin ağırlığında mı bilmem
kendimde ağırlaşıyorum
zihnim kayıp gidiyor yine
bir kediyi düşünüyorum
korkmama rağmen ayaklarıma dolandığını
ardında masamdaki kalemlerin üzerinde gezindiğini
hatta düşünmeyi biraz abartıp,
ayaklarını kırmızı boyaya daldırışını hayal ediyorum
zihnim yerine geldiğinde eve çoktan yaklaşmıştım
eminim tüm yolu tebessümle geçirdim
bazı insanlar deli olduğumu düşünmüştür kesin.
aslında sizde öyle düşünüyorsunuz.
hayır, deli demenize kızmıyorum
bugünlerde akıllıyım diyenlerden korkuyorumda ben.

6 yorum:

  1. sen süpersin pokim ne diyim güzel bigün geçir inşallah seni seviyorum abana dölüsü:-)rehabilitasyondan bir dost... boşuna uğraşma beni tanıyamazsın:-)

    YanıtlaSil
  2. evet hissiz ve akıllı geçinenler hep beni de korkutur..:) Ama patilerin boyaya daldırıp gezinme sahnesi gözlerimde en kırmızı pati renkleriyle canlandı..bende senin gibiyim..ne derlerse desinler..:))

    YanıtlaSil
  3. Bana yayınlama izni verdiğin şiirin bu gün yine güzel bir melodi eşliğinde bloğumda bilmeni istedim..Çizimler nasıl gidiyor.umarım hırsla çalışmaya başlamışsındır..:))Bir ara isteksizdin..:))

    YanıtlaSil
  4. saol canım bende seni seviyorum.tanımamış gibi yapayım bari=)
    çok güzel oluyor dimi zihinde canlandırma:) çizimler devam ya sevdiğim işleride araya koyunca işler yoluna giriyor gibi=)
    isteksizliğim yorgunluğumdan uzun bi tatil lazım bize=)))

    YanıtlaSil
  5. bloğuma uğradıysan görürsün bak senin şiirin neler yazdırıyor insanlara..:)) beğeni aldığın kesin canım..:))

    YanıtlaSil
  6. Canım..bu dizeler izninle bu gün yine bendeler..bilgine sevgiler..:))

    YanıtlaSil