2011/12/11

doğdum ben baya yıl önce!

ben 10 aralıkta doğdum.buraya yazmak için anca vaktim oldu ama yazmazsamda olmazdı.kış günü karabüğün devlet hastanesinde anneme gelmeyen sancı yüzünden sezeryanla doğdum ben.aslında yerimde yurdumda pek iyiydim.aynı saatlerde ise annemin babası kalp krizi geçirerek öldü.dedemle tek ortak durumum bu.onun mezarında ölümken benim hayatımda doğum olarak geçiyor bu tarih.
artık doğum günlerine verdiğim önem iyice azalıp,unutmaya kadar gitmekte.haftasonu evde yalnızım diye arkadaşlarımı çağırdım ama doğum günüme denk getirdiğimden bilinçli gibi bi durum oldu ama değildi.onlar demese farkında değildim.daha kötüsü doğum günüme 10 dk kala bir arkadaşımı napıyorsun diye aradım.sanki kendi doğum günümü kutlatmak için oldu.hatta baya yaşlandığımı vurguladı herkes.
sonra bu sefer hediye istemeden aldıkları hediyeyi çok net tutturan arkadaşlarıma alkışlar sunuyorum.kukla pinokyo istiyordum nezamandır ama kimseye dememiştim onu bana almışlar.ardından uzun zaman önce verdiğim sipariş ekolinlerinde ilk 5 adeti masamızda yerini aldı.
doğduk,büyüdük onuda geçip yaşlanıyoruz hüleyyyn!

3 yorum:

  1. İYİ Kİ DOĞDUN YASEMİİİİN! nNice yaşlara,nice yıllara sevdiklerinle ve sevenlerinle..Sen tam bir oğlaksın..sormadım ama hissetmiştim..Boyalarında kuklanda güzel bir hediye..ALttaki sandığı sen mi boyadın..çok zekice..ve sevimli olmuş..:)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim:) evet ben boyadım odamda 2 tane var biri televizyon sehpası niyetine diğeride gördüğün gibi:) bu arada yay burcuyum ama ben:))

    YanıtlaSil
  3. Ne farkeder en iyi dostlarım yay burcundandır..Seni onun içinde sevmiş olabilirim..:))

    YanıtlaSil