2011/05/20

yeni strateji''kadın''

bugün bir arkadaşımla konuşurken blogumun neden izleyicisinin az olduğunu aslında tamda izlenesi konular paylaşmadığıma bağladım.başka etkenlerde var aslında.
böyle aslında diyorum kadın& cinsellik gibi konulardan mı bahsetsem ?
ya da böyle cilt bakım önerileri.. kırılan tırnağa ,siyah noktalara çözüm?saç diplerinin erken gelmesi ya da boya sonrası saçınızı erkek arkadaşınızın nasıl anlamasını sağlarsınız falan?
saçlarını bile taramayan(kıvırcık ondan yahu düz olsa valla tararım) ya da ne bilim tırnaklarını kesmenin dışında bi işlem uygulamayan biri olarak bunu nasıl yapabilirim diye düşünüyorum...
kızlar yurdunda kalmış bir insan olarak güne 1 saat önceden başlayan saçlarını fönledikten sonra makyaj yapan ardından losyonlar falan süren tüm tanıdıklarıma inat 15dk da hazırlanan şu paspal halimle bunu nasıl yapabilirim?
bunca bilgiyi nasıl öğrenicem. saç tonları yerine resimdeki ton geçişlerinden mi bahsetsem? dudakların dolgunluğunu nasıl belli edilebileceğini ya da erkek arkadaşınızı etkilemenin 10 geçerli yolunu bulmak? yıllarca tek bir insanı sevip onuda elde edememiş biri olarak bunu başarabilir miyim sizce?zayıflamanın sırrını size söylesem şişman diyetisyen,aşk acısının çaresini desem çakma aşk doktoru olabilir miyim diye düşünüyorum.
saç rengini değiştirip soran arkadaşıma hep böyle değil miydi sorusunu yönelten ben.
okul projeleri için nalburdur,marangozdur gezmek yerine hem bazı bölümdeşlerim ve hem cinslerim gibi kuaför salonuna gitsem şöle bi tazelensem.spor salonuna gidip zayıflarken hocama aşık olsam.. strateji geliştirsem tüm kızlar toplanıp plan yapsak aslında?
içip içip aşık olduğum erkeğe mesajlar atsam sonra burda desem ay çok utanıyorum.utanmadan önce birine aşıkta olmam gerekiyor onu farkettim! hatta sonra stratejileri el birliğiyle yaparız burda şunuda dene bunuda dene gibisinden.hatta hiç düşünmediğim gelinlik modelinide düşünürüz birlikte bunca şey konuşulurda pembe rüya evlilik olmaz mı işin içinde!

ya da dolaba kadar yürüyüp bir soğuk bira alıp hangi ojeyi sürsem diye düşünmeye şimdiden başlasam mı? ya da bira konsepte uymadı şarap alsam mahzenden diye düzeltiyorum.
gözümü kör edip kendimden yeni bir ben yaratabilir ve sonra yüzlerce izleyici elde edebilirim belkide. Ben senin blogunu geçerim dediğim bir tanıdığımın bloguna baktığımda aradaki x6 farkı yok etmek için bu yola baş koysam gözümü karartsamda bi süre böyle mi yapsam diyorum kızlarrrr . off tanrım neler yapıyorum neler !!

4 yorum:

  1. Olduğunuz gibi kalmalısınız bence.
    4 kişi okusun ama samimi olsun yeterli :))

    YanıtlaSil
  2. =) zaten kendimi bu saatten sonra değiştirmem imkansız.bizimkisi hırs olsun işte =))

    YanıtlaSil
  3. antinkuntin; ama ama sen böyle kaaaaaall ;))
    ben seni böyle sevdim ki..sen olduğun için ..
    biliyor musun ? Sanat seven, düz ,net bir insan profili çizisiyorsun burada.. sen böyle kal yaz sadece.. ben fırsat bulduğum her zaman uğrayacağım..:))

    YanıtlaSil
  4. bir türlü açamadım oturumumu bende böyle cevap vereym dedim. böyle kalıyorum zaten korkmayın sadece biraz gülelim eğlenelim dedim =)

    YanıtlaSil