2011/04/22

domates güzeldir unutma!

durup biraz nefes alıp dinlenmeli.. oturup bir banka düşünüyorumda kaç kişi mutlu bugün diye... annemin keyfi yerindemi acaba... yine uyuyakaldım ya ben otobüste..bizim kedi nerelerdeki bugün gözükmedi.. rıhtım gözüküyormu burdan.. of ne zaman oradan bakıcam buraya sonra bazen alıyorum bazı kareleri hiç bitmesin O anlar diyorum..

sonra insanlar seviyormuş gibi yapıyorlar en çok ona bozuluyorum..bazıları söylüyo nefret edişlerini bunu daha samimi buluyorum.bir evim olsun istiyorum.. birkaç hayal kuruyorum olmayacağını bile bile...çabalıyorumda kuyruğunun peşinde dolanan kedi gibi hissediyorum..gideyim diyorum dur bi nefes al diyo içimdeki kalıyorum olduğum yerde.

gönüllü yalnızlık seçip gönülsüz kalabalıklar yaşıyorum kimse farkında değilken.

bisiklete binen çocukları izliyorum içimdeki uçurtma havalanırken... başım dönüyor gökdelenlere bakarken... bir kahve yudumluyorum eski kokan bir yerde.. garip içkiler deniyorum yeniye ayak uydururken.. ama hala bira ile cila yapıyorum...

konuşurken anlatamıyorum yazarken daha bi güzel.belkide dinlemeyeceğinizi bildiğimden konuşamıyorum... okumanız bazen pekte ilgilendirmediğinden rahat oluyorum...

utanmayı sadece ayıp bişey yaparken değil siz övdüğünüzde de yaşıyorum...

şehirde bahçesinde domates yetiştirebilecek bir insan arıyorum.

kağıttan gemileri yüzdürmekten utanmayın istiyorum

çikolatalar güzeldir ama en güzeli atep fıstıklı olanıdır diyorum

tek güzel şey gitar değil mızıka ve akordeonuda sevin istiyorum...
paranız sizin olsun bana uçurtma yapın ama bulutlara dokunabilsin istiyorum.
domates güzeldir dalından koparınca mis kokar ondan yetiştirin her köşede.
aşkın 11 e 10 kala geleceğine inanmaktayım.
bordo kadife koltukları olan bi evim olsun koridorunda kırmızı ve mavi bisikletlerim olsun diyorum.
bir balık alayım monitör yerine ona alık alık bakayım diyorum.
hayallerimi kuralları olmayan bi kompozisyonda çizebilmeyi isterken,
bigün birinize bozcaadaya gidelim dediğimde tamam diyip gidebilelim istiyorum ya da siz arayın ne bilim gidelim birgün!

he bide yırtık ayakkabılarım parasızlıktan değil çıkarınca bakmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder