2011/04/27

bu bir merasim töreni


sen hiç zamanı durdurabilmeyi denedin mi?
ruhunu temizlemek hiç kolay olmayacak...
kirlerinden arınman değildi istek!
kaybetmeyi istiyorum...
temiz ruhu kaybetmeyi istiyorum.
dışım böylesine toprak kaplıyken,
içimdeki o temiz yeri kirletmek istiyorum.
bekle beni o güne kadar...
biraz daha çabalamama izin ver.
kendim yapmak istiyorum bunu...
bu bir merasim töreni!
lanetli ruhun kabul ediliş günü.
kıyametin bile kopamayacağı
cesur şimşeklerin korkularından yerlerine gizlendiği
masumiyetin kendini kadehte sunduğu an.
hep arzulamamış mıydık bunu?
zamanı durdurabilmekti son arzu
anı seçemesekte zaman durmalıydı
bir ağaç altında diz çökerken ben,
acının bedenime merhabası
yüzümün ıslanırkenki mutluluğu
köklerin vedası sana bu...
tüm inandığımız masalların şarkısıydı bu
topraktaki köklerin bedene saplanışı
bu bir ölüm değildi insan
masumiyetin yeniden doğuşuydu
bu bir hoşgeldin töreni...
bambaşka kelime anlamlarında teslim olmak
yaklaş usulca ve sende katıl bana...
unut tüm bildiğin kelimelerin anlamlarını
tüm sözcükler bugün anlamlarını kaybetti.
ağaç kökleri sözlükleri karıştırdı
bedenler yer değiştirdi bugün...
sus ve dinle!
masumiyet teslim oldu.
bu bir merasim töreni insan
diz çöktüğün yerden sakince kalk
ve son yudumunu al şarabından...
bırak kendini toprağın ruhuna
kanına karışan zehir değil inan bana
sen kendini bulurken,
biz kayıpların ölülerini çoktan yakmıştık...
sessizliği dinle sadece...

bu bir merasim töreni insan

masumiyet teslim oldu

bu bir kaybetme şarkısı

en güzel kıyafetimi giyip geldim ağaç

dizlerimin üstünde köklerini beklerken

son bir dilek diliyorum senden

bu merasim töreninin

en güzel şarkısında durdur zamanı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder