2011/02/08

kara kutu açılır arada


uzun zaman olmuş iç sesi dışa vurmayalı..zamanın içinde mavi bisikletimi durdurup soluk almak zor oldu... pek bi yoğunum..hayal kutusunun kapağını açtık ya gerçekleşsin diye dönüp dolanıyorum...kendi kuyruğunu takip eden kedi misali,çıkış yine kendime...
bloga bişiler yazmak için sayfayı açtığımdada pinhani-yitirmeden diye bi şarkı yapmış ben geç duymuş olabilirimde pek güzelmiş...onuda dinliyorum inceden...
kaptırmış gidiyorum..şu okulu halledebilsem diyorum bi halledebilsem neler olacak... işte kendime kendimi armağan etmiş olucam ozaman...
sizinde varsa koltuğunuzdan kurduğunuz hayaller.. ee hadi kalkın yapın bişeyler uleyn. resim,müzik,dünya turu,aşk,belki bi bardak votka.. hadi hadiiii vardır elbet bişeyler...
tatilsiz uykusuz günler peşimde...daha da yoğun olabilir kabulümdür...
film izlemeye,özlemeye bile zaman bulmak zor... zaten taşlaşıyor sanırım insan, zor oluyor duyguları bulmak kalabalıkta..saklanıp kaçıyor sanırım bizden...
bi evim olsun sızlanmalarım hala devam ediyor diyim... kedimede bakıyorum..eşeeek nasıda büyüdü görmelisiniz... sahibi gibi dana mübarek yıh yıh
alkolsüz günler zor geçiyor... şaraplada kafa güzel olmuyorki yahuu...
otobüsteki yaşlı amcanın saçları beyazlamış.. bembeyaz tertemiz bir sayfa gibi göründü gözüme... saçlarımız beyazlıyor ya.. acaba ruhu mu temizliyoruz?
beyazladıkça arınıyoruzdur... ya da yılların izi daha çok ortaya çıkıyor... bilmem! bunlar genetik cevapları olan olaylar olsa da vardır bikaç alametide insan zihninde.. benim zihnimin oyunuda bu oldu...
aaa bikaç telim beyazlamış arınıyorum ulan... yolcu ettiğim günahlarım var demekki.. ya da lekelerim iyice belli olsun diye çıktılar... he bu arada ağzımda fena bozuldu yakında toplıcam.. saçlarını taramayan bi bayan olsamda terbiyeli biri olucam... en son ilkokul 2 de vermiştim bu sözü bi tutamadım keh keh
yaşlandık bu da resmileşti... muhabbetten iki satır...
- evlenmem ben
- ben evlenirim çocuğum olsun diye...
bi insan bunu demişse olay bitmiştir... aşk hikaye 3 çocuk şahane!
he bu arada özlemiyorum
sonra sizi aramıyorum
aradığınızda dönmüyor olabilirim
ama sizi sevmiyor deilim
sizde beni sevmekten vazgeçmeyin derim...
öldükten sonra arkadamdan sövecekseniz
durmayın şimdi sövün karşılıklı atışalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder