2011/02/01

Bahane !

Sana yazmak istediklerim bitmedi de
Kelimelerim bitiyor sanırım
Bahane olsun sildiklerime...
Zamanla alışıyorum seni düşünmemeye
Ama arada akıl en güzel oyunlarıyla çıkıyor karşıma
Ödüle seni koyuyor...
Zihnimde bir an olsun unuttuğum yüzün
Elmacık kemiklerinden alnındaki damara kadar
En net haliyle gözlerimin önüne geliyor
Bazen bilerek yeniliyorum bu oyunlara
Özlemime bahane arıyorum...
Günahlardan,bedenimi kirleten düşüncelerden
Kurtulmak için boşlukları dolduruyorum
Nefes almaya vakit bulmadan koşuyorum
Ağzıma gelen o hem soğuk hem acımsı su
Artık yorulduğumun habercisi olsa da
Ciğerlerim tükenene kadar koşuyorum
Dizlerim dayanamıyor buna
Bırakıyor bedeni...
Yığılıyorum yere aniden
İşte o an yapıyor yine akıl oyununu
En olmadık yerde karşıma çıkarıp...
Akıl oyalansın istedim
Kendimi büyük evleri olan bir şehre attım
Ortasından mutluluk denizi geçiyor
Kış soğuğunda vapurun dışında
Bi sen bi ben...
Üşüyorum hem de uykum gelircesine
Yine de bi an olsun bırakmak istemiyorum hayalini.
Kulağıma çalınıyor bir kaç söz
Sevmiyorlar şehri...

Küçük kasabamı da sevmiyorlardı

Anlıyorum o zaman..

Sevmemek için bir şehri,

bazen bir insanı...

hep bahaneleri var

Acil bahane kavonozlarında saklanan..
İnsan doğarken bahanesiyle gelmişti zaten.
Kafamı çeviriyorum bakıyorum şehire
Seviyorum,sevmemeye bahane bulamıyorum
Ara ara anıyorum seni
Ara ara sevdiğimi hatırlıyorum
Unutmaya bahane bulamıyorum..
İşte o zaman kavanozun en dibine atıyorum seni
Gelmemene bahane olsun diye...

2 yorum: