2011/02/22

belki en güzel cümle sondan bi önceki kimbilir



evet tatildeyim bu zaman süresince çok yazarım ihmal günlerinin acısını çıkarırım demiştim ama yapamadım..kafamdaki düşüncelerden odaklanamayıp şizofren duygulara girememekteyim ne yalan söyliyim gerçekler daha ağır basıyor.
kendime bolca vakit ayırıyorum.günlerdir star wars un serilerini izliyorum.. tekrar tekrar izleyebileceğimi biliyorum.arkadaşa gelen baileysin bana kalması ise;güce odaklandım ve sonunda baileys beni buldu.bugünde bitti.
yaptığım diğer şey ise ; kurt cobain dinlemek arada açıp videodaki hırkalı halinede bakmıyo değilim ne yalan söyliyim hırka kimsede böyle güzel durmamıştı.
en sevmediğim şey yarını düşünmek ve bunu yapıyorum.eskiden yaşadığım şehire dönmek istemediğimi farkettim.burada kendim için yapabileceğim bişeylerin olmaması.okuduğum alanı bile kelimelerle anlatamazken,yapabilmek daha zor sanırım.İstanbul'dan nefret eden insanlarla dolu bi çevredeyim ve nefret etmiyorum.ışıklı dünyasına da erimedim.yapabileceklerimi o şehir bana verecek.hep diyorum içinde deniz olan bi şehir kötü olamaz.bişeyler için çaba harcıyorum sonuca uluşabilmek ise bu kadar belirsizken düşünmemek elde değil sanırım.
buraya geldiğimde hep farkediyorum evet arkadaşlarımın çoğu evlendi evlenmek üzereler.evet yaşlandım.bekarım ve öyle bir hayat sürme niyetindeyim.tabiki çocuklarım olsun istiyorum ama evlilik zor bir olay.muhteşem örneklerlede dolu değiliz.zaten güzel değilse beynini mi ... diye tabirler var..bulaşmamak lazım.
çanta mı toplayıp ispanya ardından amsterdam;köprülerine ve bisikletlerine göz koydum.ordan bisikleti kapıp italya da bi sanatla bütünleşip gelir bozcaada daki yazlıkta çocuklarıma kızartma yaparken muhteşem pilav yapabilen bi eşimin olması da kaderde var mıdır?kimbilir...


yoksa da istanbul da her yer pilavcı gider yerim
hatta önce bi yerde içer öyle giderim
içince daha çok pilav istiyo canım.

4 yorum:

  1. KISSS; Bu günlerde biraz daha başka yerlere,düşüncelere uzanıyor görüyorum seni..
    hadi öslee bakiiiim..ne iştir..bak az önce istiyorum yazıma yorum yaptım ama yorum kısmında sende varsın..sana farklı bir sürpriz daha yaptım...bu biraz daha farklı oldu...:))
    PiLAV yapacak eşin gelmesine daha vakit var..sıradaki hedef Güzel Sanatlar dı yaaaa...;)

    YanıtlaSil
  2. tabikide ilk hedef güzel sanatlar ötesini tanımam =)yanlış ifade ettim demekki eş istemiyorum onu geyik olsun diye yazmıştım =)süprize merakla gidiyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. nasıl gidiyor..bbir bakayım dedimdi iyisindir umarım..:))

    YanıtlaSil
  4. fena deil gibi. iyi yapıyorsun bakışlarını blogumdan mahrum bırakma ben olmasamda =).. sende iyisindir umarım=)

    YanıtlaSil