2010/07/26

öze dönmek gerek!


şu sıralar evde aldığım tek şekil resimde görüldüğü gibi.
hafta sonu plan yapmayıp evde geçirdim.yoğun dönemler bazen beni boğabiliyor.tamam sosyalleşmiş olabilirim ama ben yinede bir asosyal insan yapısındayım.bikaç küçük iş dışında pek dışarıya çıkmadım.akşamları biramı açıp içine limonumu kavuşturdum.mızıkamıda elime alıp bol tükürüklü sahneler içinde çalışmalar yaptım.kendimden tiksinince neil young açıp kulağımın pasını temizledim.nohutlu pilavla bira keyfi yaptım.pekte hoşuma gittiler.aklıma esip 11de kedi beslemeye çıktım.onu birgün yersem şaşırmayın.bir kediyi bu kadar çok sevebilirim.bir apartman çocuğu için hayvan sevmek özel bir durum.ben ve kedimle birlikte hatta birde köpek ekledim kırmızı kamyonetimle bir sürü yolculuk yaptık.gün batımını izledik..denizi az da olsa görebildiğim şehirlerde yaşadık.atölyemde talaşla bütünleşip,mızıkamla küçük gösteriler yaptık... yanıma kimseyi almadım.. bu bi bunalım etkisi ya da sevgisizlik değil.sadece kendime geri dönüş adımları diyelim.. uzun zaman önce kendimi kaybettiğimi farkettim.. sebebi belki anlamlı belki anlamsız yinede kendimden vazgeçişlerim olmuş. bu pek hoşuma gitmedi..
yinede bazı şeyler olmalıki akıl başa gelmeli... akıl başa geldi kendi özüne hızla dönüyor...
''ölüm gibi birşeydi ama kimse ölmedi''
der özdemir.
ölmediysek yaşamaya devam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder