2010/07/21

günlük misali

burda hayatım pek bi keyfle geçiyor.çoğunuzun aksine ben istanbulda keyfle yaşayanlardanım.deniz tatilde olduğundan yanlız yaşama deneyiminide test ediyorum ve bu pek bi hoşuma gitmekte.bi evim olsun isteklerim arttı denilebilir.bir küçük evim içinde minik bir atölyem olsun.playstation yerine artık dremel seti istiyorum.odamda talaş koksun.
kapının önünde minik bir yavru kedim var.evimde bir kedi olsun istemem hiç ama onu beslemek onunla biraz vakit geçirmek hoşuma gidiyor.evde besleme fikri bahçen yoksa bence onun özgürlüğüne attığın derin bir kesik geliyor.hele sokak kedisiyse.
sabah kapıda bekliyor mama vermemi.akşamsa yokuşun başında ayağıma doğru koşmaya başlıyor.onunla konuşmaya başlıyorum geçen insanlar gülüyor.kediler etrafıma falan toplanıyorlar.bu kadar korkup sevmemse daha komik.
bu arada cihangiride fazla sevmekteyim.çok bi muhabbetimiz yoktu ama gelip gittikçe kanım kaynıyor.mahalle bakkalı.kasabı artık tanıdık insanlar bile olmaya başladılar.bozulmamış binaları.antikacıları benim içimi huzurla dolduruyor.birinci kattaki ahşap döşemeli kiralık daire ise gönlümde taht sahibi.benim olmasada bari bi tanıdığım kiralasa lan giderim arada.
içmeyi pek severim ama istanbulun gece hayatı bana göre değil.hani yaşlanmışız artık öle zap zup yapamıyorum.yinede arkadaşlarla toplaşıp sakin içmek pek bi keyfli.
evet yinede abanada olmayı isterdim.gerçi şu dönemde isteyip istememek arası kararsızlardayım.iliklerime kadar çok sevdiğim insanlar var onların yanında olmak.bisikletimle gezmek.deniz feneri ziyaretlerim.annemin kokusu çok fazla özledim.
yinede gitmemek içinde bahaneler bulmaya çalıştığım anlarım olmakta şu sıralar.düşünmek düşündürmek..tuzu alıp dökmek hiç istediğim bişey değil.
bide terleme sorunum varki dillere destan bi halde.suratıma atılan bardak bardak sular gibi.menopozamı gircem anlamadım ama bi ateşlerdeyim.
neyse diyeceğim son şeyide dediğime göre burda biter bu yazı.işte öyle içses dediki yaz buraya.bende dinledim onu.konuşmaktansa yazmak daha eğlenceli.
yazı bitti benim yüzümde koca tebessüm.buyum ben cıvık insan şekli.

2 yorum: