2010/10/17

zaman

hızla bi o kadar yavaş,
hatırlıyorumda seni sonra kendimi
ne uzun zaman olmuş değişeli
belkide değiştirmeye zorladığımız
tadı damağımızda kalan o günleri
küçük su birikintisindeki yansımalar
artık baktığımda göremez olmuştum seni
oldu dimi gül yüzünü görmeyeli
parmak hesabını geçen zamanlar...
yüzünü defalarca çizmiştim aslında
bazen sadece gözlerini...
cümleler kurdurmuştum onlara
çoğunda artık kendimden emindim
bittiğine tüm duyguların.
görünce neden böyle oldu
defalarca parfümünü alıp bitirmiştim oysa,
burnuma geldiğinde kokun
bozuldu işte tüm ezberlerim...
bigün görürsem yüzünü
bakmayacaktım gözlerine bi an bile.
ama kaçırmaya bile uğraşmadım...
ne saklamaya ne saklanmaya
gücü yoktu bendekilerin...

neyse;
anlıktı tekrar gökyüzünün mavi oluşu
dönmek gerek boyama kitabına
cümleler kurmayada mecalsizim
bilirim her gördüğümde ilk gün olur.
ondan bakarım yürürken bağcıklarıma
an olurda gözlerine rastlarım diye.
bilirim değişmez yüzünü gördüğümde
içimde ürperen düşlerim
yinede anlamak güç değil
gelsende olamayız eskisi gibi
bunca beden varken ayaklarımızın altında.

1 yorum:

  1. "defalarca parfümünü alıp bitirmiştim oysa,burnuma geldiğinde kokun"

    "gelsende olamayız eskisi gibi,bunca beden varken ayaklarımızın altında"

    Foto seçiminde çok zevklisin..bu şiirinin yanına Adamo nun bir parçası olan " Tombe La Niege" ÇOK YAKIŞTI..

    YanıtlaSil