2010/10/12

mimvari!

bu mim olayını pek sevmiyorum ben.yinede madem başımıza geldi yerine getirelim. fakat hayatımızda böle ekşınlara gerek yuk gibi.bilinen sorulara bilinen cevaplarımla geliyorum.

lakabın var mı varsa nedir?
- en bilineni poki sonra poko sonra poke bunlar böle derece atlayarak giderler he bide hep cüsseli insan olduğumdan işte ne bilim şişko et yemek falan diyede seslenildiği olmuyo deil.
son zamanlarda dilime dolanan şarkı?
- valla pek bi alakasız bi şarkı olacak ama Tarkandan gel gel acımıcak diye bi tantana var pek bi dilimizde.
en son ,ne zaman ve neye aşık oldun?
- aşk mıdır bilemem ama uzun zaman önce ve uzun yıllar süren bir takıntı halim olmup yeni dönemde son bulmuştur.yıllarca adını saklayıp burda ötecek deilim.üstüne alkol bile almadan.
he bide kaçamak cevap vereyim dersemde mavi bisiklete aşık oldum yıh yıh
-en son okuduğun kitap film ?
valla kitaba yoğun düşkünlüğüm yok ama elimde bi sayfasını okuyup devamını bi türlü getirmeye fırsatım olmayan.pek kadim arkadaşımın hedayesi posta kutusundaki mızıka duruyo.
ama bu soruya keşke dergi deseydiniz daha dün leman penguen uykusuz hatimim vardı.
film dersen seni uzaktan sevmek diye bi filme gitmiş bulunmaktayım.uzaktan sevgi buysa yakından nasıl olacak diye düşündürmedi deil.
son zamanlarda en çok özlediğin?
- annem dersem zayıf yanımı anlayacaksınız. bide ev özledim ulan kendi evim kendi düzenim.halısıyla,yatağıyla,kendi bardağımla tek başıma kullandığım tuvaletimle.benimde artık bi evim olsun odam olsun ne bilim çok doluyum bu konuda daha fazla konuşamıcam.
-bir günlüğüne ünlü biri ?
ımm bu soruyu çok düşüdüğüme göre istediğim biri yok! ii böle ii bi günlük olacak işten hayır gelmez zaten.
-yarın sabahki ilk planın ne?
uyanıp tuvalete gitmek.güne hep böle başlarım genelde.bide planı yabancılar yapar yok böle bişi benim memleketimde.
-en sevdiğin huyun?
kendimle barışık olmam.off bu ne en sevdiğin huy diye bişey mi olur direk yanlı bi cevap vermemi istiyorsunuz.bi kere insan kendini kayırır.lan kendimim işte her halimi severim yok bunu sevmiyorum diyip kendimi rencide edecek halim yok.
şu anki bölümünde /mesleğinde olmasan ne olurdun?
- valla bunun cevabı çok net boş gezerdim. öle onu olurum bunu olurum demekle olunmuyor bu ülkede.ben bu bölümde okuyabilmek için yıllarca boş durdum demekki bunun dışında istediğim bişey yok.olmasa bi bok olmazdım gerçi olduğundada bi bok olmuyorum.demekki benden bi bok olmaz.bokuuum.
okurkan en zevk aldığın blog?
bunun cevapları çok net aslında ama söylemicem.ve ben kimseyi mimlemicem.ne bu böle arkaşının üstüne sümük sürer gibi ıı ıhh hoş deil.

çok okuma fırsatım olmadı yazdıklarımı derse yetişmeliyim.bence zaten geç kaldım bile!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder