2010/08/06

devren satılık hayaller


yeni sahiplerine
hayallerimi devredip.
yolları usulca gösteriyorum..
bir bir yerlerini hatırlamaya çalışıp
koskoca bir nefesle üflüyorum
kuytuda kalmışlardı
üstlerinden koca bir toz bulutu
saçılıyor odama
göz gözü göremez halde
haritamı uzatırken,
pusulamı sehpaya bırakıyorum...
sessizlik çöküyor ara ara
silüetler geçiyor
çok fazla tanıdık koku.
burnumu kapatıp
uzaklaşıyorum...
sadece hayallerimi geri istememek için.
bir yerlerde içinde benim olmadığım
yinede benim hayallerim gerçekleşirken
mutluyum...
ya da öyleyim sanıyorum
yinede tutmaya çalışmayışım
belki bu sebeptendir diyorum
hayallerimde çok fazla sadık kalmadı,
başka yerlerde hızla can buldu
...
bense masama konan sineğe sövüp,
hayali kanımı emmekse
direk koluma konmasını söylerken.
bacağımdaki küçük sızı
başka bir iğne ucuna
ev sahipliğine çoktan başlamıştı.
an,tebessüme meyille
çokta farklı olmadığımızı
tüm gücüyle bağırıyordu
hayallerini gerçekleştiremiyorsan
bırak birileri yapsın
sen sadece yolu göster.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder