2012/07/08

bağlantı sıkıntısı

sizin kafanıza erişemiyorum
çabalamıyorumda ne bileyim
değişik bir hal üzerimdeki
bende masum değilim
doğrusu yanlışı haddim değil.
ama siz gereğinden fazla kirlisiniz
oyun oynamayı severim bende
ama sizinki çokta masum gelmiyor artık
soğuyorum iklim iklim
içime daha çok içime gömülüyorum.
hep derim üç beş adam sonrası hikaye
artık üçü beşide seçemiyorum yalan yok
yalnızlığıda seviyorum
en gerçeği o geliyor bana.
kedinin kuyruğuyla oynadığı gibi haller içinde
daha bir bağlanıyorum kendime.
korkuyorumda öte yandan
istemiyorumda birşey yapmak.
işin kötüsü
çok fazla çok herşey.

2 yorum:

  1. yalnızlığıda seviyorum
    en gerçeği o geliyor bana.
    kedinin kuyruğuyla oynadığı gibi haller içinde
    daha bir bağlanıyorum kendime.
    korkuyorumda öte yandan
    istemiyorumda birşey yapmak.
    işin kötüsü
    çok fazla çok herşey.

    İZNİNLE YİNE BENDESİN CANIM!AZICIK MİSAFİRİM OL YİNE..:))

    YanıtlaSil
  2. seviyoruz sana misafirliğe gelmeyi:)

    YanıtlaSil