2012/01/24

yıl 2005'ten 2012'ye geldik.

2005 yılından sonra ilk defa vodkadan kustum.
diyeceksiniz ne var bunda? hayatımın seneleriydi 2005.. tam 18-19 yaş evresi alkolle haşır neşir olmuşuz.
ben kepazede garsonluk yapıyorum.üzerimden çıkarmadığım che guevera tshirt.. gün boyu giyilip gece yıkatılıp sabah tekrar kaldığı yerden devam ediyor.
sabahın 9 unda cafeyi açıyorum.güzel memleketimde barlar yıkılmamıştı o zamanlar.akşam bir gidiyoruz bara saat 4-5 tüm kazandığımı alkole yatırıyorum.üstüne zil zurna sarhoş oluyorum..tüm gün ayakta çalışmışım.adım atamıyorum ama durmak yok.vodka içiyorum sadece vişne-şeftali.eve gelmişim sızmadan önce bir posta kusup her sabah ağzıma bir daha sürersem diyip akşamına aynı olay sabah cafeyi açarken hala sarhoşum.gözlerimin altı mor.
suavi'den yalı çapkını 2005'in şarkısıdır!
gözümde yeri hep farklı olacak insanı tanıyorum.yerine hala kimseyi koyamadığım(hala aşık değilim belirteyim) bir boşlukla 2012 senesinde vişne vodka içip kusarken aklımdan bir bir geçiyorlar.nereden nereye geldik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder