2010/04/17

veda etme vakti şimdi

hani gidiyorsun ya sen tek gidişlik aldığın biletle bu sefer...
hep giderdinde zaten ben beklerdim dönüşünü,belkide dönme ihtimalini...
pencere önünde buğulu bakarken dışarı bilirdim netleşeceğini herşeyin sen gözükünce köşe başından...
ondan katlanırdım ya bu derin yalnızlığa ...
hani şarkıda der ya '' yaralarsın amma yaralarımıda sararsın '' şimdi kim saracak ? tek dokunuşunla iyileşirdi tüm yaralarım.
gidişinle açılan bu büyük yara kendi kendine yılların tuzuyla iyileşmeye mi bırakılacak ?
adı kimine göre belki onca yıl bağımlılıktı belki takıntıydı bence onca yıl en güzelinden sevmekti.
senin sevgi okun hiç beni bulm adı belkide bulmak istemedi ... yinede kalbimde senin olman bile yetiyordu içimde kök salmana...
kökleri derinden ayırmak acı versede tahammülü zor olsada veda etme vakti şimdi...
sevdiğin şarkılara,şiirlere,şehirlere küsme vakti şimdi...
seni içinde gösteren herşeye göz yumma vakti şimdi...
senin sevdiğin içeceği nasıl içebilirimki artık ?
en sevdiğin yemeği yan masadan bile sipariş verdiklerinden nası durdurabilirim içimdeki o acı veda çanlarını ?
sana benzeyen birini gördüğümde peşinden gitmemek için nasıl hakim olabilirim adımlarıma ?
sen söyle sen yardım et giderken...
bunca yıl seninle bir yalnızlığa alışmışken,
tek seni istermişken,
kendimi kapıları kapalı karanlık bir odaya kapamışken
aydınlığa çıkmak!
hele birde yanımda sen yokken ve artık hiç olmayacağını biliyorken ...
gözlerimin yandığını hissedebiliyorum.
kazağımın içine kafamı sokardım küçükken çok bunaldığımda şimdide öylemi yapsam ?
denizin dibinde içime suyun dolmasını mı beklesem belkki tertemiz olur ruhum...
ya da anneme mi sığınsam ? belki annem buna bir çare bulur belki alır beni taa içine,hepsi bir rüyaydı diye avutur...
artık hiçbir söz çare olmaz bu vedaya tren haykırdı gidiş sesini...
gidişini izlemek tek yapabildiğim!
beklerdim ya netleşmesini görüntünün şimdi ise bekliyorum gözlerimi bile kırpmadan,sisler arasında yook oluşunu...
artık hiçbirşey eskisi gibi olmayacak.
senin için eskisinden de daha güzel olsun.
yeni hayatta herşey gönlünce ilerlesin.
HOŞÇAKAL.
'' ... bense yoruldum,kendi kendime sokuldum
O giderken bir an durup peşinden baktım.''

1 yorum:

  1. yorumları burdan yerinden yapayım dedim. eğer bi kaç parça hissin varsa ve iki kelmeyi bi araya getirebiliyosan yazıyosun demektir.çok beğendim.çok tanıdık şeyler bunlar çünkü..insanın kendinden de bişiler bulabildii bi yazı olmuş.amaan yasemin yazmaya devam etmelisin ve çizmeye de!

    YanıtlaSil